Dagens

Dagens humör: Glad, men småstressad.

Dagens mående: Huvudvärk, annars bra.

Dagens borde: Skriva klart min saga!!!

Dagens frisyr: Utsläppt, oborstat, mössa.

Dagens smink: gårdagens mascara.

Dagens klädsel: Rydbyxor, huvtröja.

Dagens planer: Skriva klart Sagan, eller iaf komma en bit på den.

Dagens materiella vill ha: Oändligt med pengar.

Dagens fundering: Hur fan ska jag hinna klart med min saga, och om jag kommer ramla av imorgon.

Dagens beroende: Fantasi.

Dagens tråkigaste: E-dressyren på tävlingen.

Dagens längtan: Att komma ut på tävlingsbanan igen.

Dagens superlängtan: Sommar, värme.

Dagens tidning: Ingen alls.

Dagens låt: -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!