Day 01 – Introduce yourself

Hejsan, mitt namn är Kajsa Elizabeth Julia Wallén.
Jag bor i Valne, några mil utanför Östersund. I ett rött hus med vita knutar med min mamma, pappa, lillasyster och för tillfället också Ellinore.
Jag är 18 år och går andra året på Östersunds Gymnasieskola, och nej, jag har inte gått om någon klass.
Jag tog ett friår till Tyskland och jobbade med hästar under ett års tid mellan 9an och gymnasiet, dels för att jag inte kom in på de skolor jag ville komma in på, och en annan orsak va för att jag fick en förfrågan om jag va sugen att åka iväg, och vem tar inte en sån möjlighet?:)
Jag ångrar det inte alls, jag hamnade i världens bästa klass och hittade faktiskt några av mina närmsta vänner där, även fast det känns jobbigt nu när alla jämnåriga tar studenten 2012..
+ att jag fick som en extrafamilj i Tyskland som jag åker och hälsar på under lov och sånt, jag har även planer att flytta hit efter studenten då jag har jobb och allt här isåfall.
Vad jag gör på fritiden? Jag har 2 stycken underbara hästar, men bara en står hemma hos mig. Det är min blivande 2åring jag köpte från Tyskland under året jag jobbade här. Så umgås jag med mina underbara vänner och älskar att vara ute och festa! Jag hjälper även en tjej med hennes hästar några gånger i veckan nu när jag inte har någon egen ridhäst hemma hos mig. Jag ska även försöka komma igång med gymmet igen, som jag var så duktig med förra vintern med att gå dit typ varje dag. Vilket slutade när sommaren kom..
Jag är en relativt framåt tjej, men jag kan även vara rätt så blyg. Jag är en hemsk förlorare och alltid när jag är på tävlingar, önskar jag de andra tävlande all olycka som kan hända bara så jag kan få vinna. Haha, så är jag aldrig med på att rösta på saker, för jag hatar att inte få som jag vill. Så vet jag att jag inte kan få något, så bryr jag mig inte om det från början. Jag är rätt bestämd med vad jag vill utav mitt liv och jag tänker lyckas med att komma dit. Jag bryr mig heller inte om skitsnack längre, då jag lever i en stad där alla snackar om alla, oavsett om dom menar det eller inte känns det som. Jag hatar att bo i Jämtland och skulle göra vad som helst för att flytta därifrån.
Jag är egentligen blondin, men känner mig säkrare i mörkt hår. Jag har betydligt lättare att bli vän med killar än med tjejer. Ehm, ja, det va väl det :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!