Day 05 – Your definition of love

Jag tror inte på kärleken, sorgligt? Njae.
Men i vissa fall, t.ex min söta vän Moa och hennes kille Emil, där är det kärlek. hihi (så kolla på deras förhållande, det är äkta och jag är så himla glad för hennes skull att dom hittade varandra) :')<3


Alltså tror jag att har man jävlig tur, så kanske man hittar någon där det är riktig kärlek.
Men det alla håller på med, och är tillsammans med någon, bara för att vara tsms med någon och säga att dom älskar någon efter 1 vecka tillsammans. Ge upp!
Haha, jag är verkligen inte förhållandetypen, men visst kunde det vara mysigt att ha någon man har känslor för. Men inte just nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!