Day 06 – Your day

Jag har redan skrivit om mig dag idag typ, men här får ni det igen då.. :)


Vaknade först halv 8 av att Heiko väckte Merle, ingen av oss hade dock lust att kliva upp, så båda somnade om och sov till halv 11. Klev då upp och åt lite frukost, 2 mackor - standard.
Gick ut och kollade läget, dvs. gick till ridhuset och kollade vem som red, hur länge den skulle rida osv, kollade vilka bilar som va hemma och vilka som va i stallet för att rida.
Det visade sig att Heiko va borta, så jag gick in och satte mig vid datorn tills Heiko kom hem.
Gick ut och gjorde iordning Chambar och longerade först upp honom och sedan red jag ett räjlt dressyrpass med honom samtidigt som Merle red Blacky.
Sedan gick jag in och åt lunch, soppa bjöds det på idag. Och glass med frusna frukter och chokladsås till efterrätt. MMMM!
Sedan satte jag mig och kollade upp lite hotell och flyg till Heiko, Jan och Philipp som vill till Åre på skidsemester!
Om dom kommer iväg, kommer det nog bli galet roligt! :D
Sedan, vet inte riktigt klockslag och så, men strax innan 5 iaf, så gick jag ut och longerade upp Mrs. B och sedan red jag henne ett tag.
Tog in henne till stallet och tog ut Ecki som fick springa lite fritt i ridhuset idag, och sen gick jag in och satte mig och spelade poker igen.
Sedan gjorde jag lite städning på facebookvännerlistan, och sen gick jag och duschade.
Nu ska jag kolla lite på tv, spela lite poker, sen ska jag sova!
godnatt :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!