Don't you let me go tonight.

Blev inte som tänkt idag, haha, som förväntat!
Eller.. det blev ju bakning, men jag bakade inte, och när jag inte hjälpte till fick jag höra när dom va klar att jag heller inte fick äta dom då! haha, skitliv!
Så går det när man ligger på latsidan! ;) hähä..
Istället har jag tvättat kläder som jag ska ha till Tyskland, ridit Juni (vilket förövrigt var ovanligt kul ute i stormen), handlat, köpt flygresa hem i Januari, putsat ridstövlarna, myst med lillhästen.
Så det har varit en bra dag ändå :')
Nu ska jag ut och pussa hästen godnatt och sen blir det duschen och tagga sista skoldagen imorgon!
pepp på att åka?! JAAA!!!
puss :*

peogj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!