Framme!

Inte kunnat uppdaterat bloggen, då jag haft fullt upp med att åka ner till Tyskland!
:)
Igårkväll kom vi till Göteborg vid klockan 18.00 kanske, tog några öl, åt lite, och sen vaknade vi upp och bilade vidare till Hamburg där jag tog tåg till Osnabrück!
Haha, jag ska nog aldrig åka tåg själv igen iaf, höll på att sätta mig på helt fel tåg, men tillslut hittade jag iaf rätt, i absolut sista minuten!
Vädret är absolut inte det bästa, möttes först av ett stort regnoväder, när vi åkte lite vart det rätt klart, och nu haglar det hur mycket som helst!
bleeh,... hah!
Aja, nu måste jag skynda mig att byta om till stallkläder, ska följa med Merle till hennes hoppträning med Blacky, och gosa lite med hästarna som verkligen inte saknat mig alls märkte jag sist jag tog rundturen där :)
puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!