Fredagskul i Osnabrück!

Idag skrittade jag för första gången på Mrs. B!
Så snäll, lite har hon nog ifrån sin bror ändå ;) Men hon är långt ifrån så älskad som han va!
Ecki står jag nu på ruta 1 och trampar på igen efter avramlingen..
Så jävla kasst, jag va ju ändå så pass att jag kunde sitta på han, så drar han bocken..
sug!
Chambar gick annars riktigt bra idag också, eller.. i början koncentrerade han sig bara på de andra hästarna i ridhuset. Men på slutet lekte vi lite med galoppombyten och tränade på samlad galopp!
Myshäst :')
Så tvättade jag honom också då jag ska klippa honom imorgon! Han lär ju blir galen när all päls ryker ;)
Sen efter Lunchen tog jag och Lisa och åkte till Osnabrück för att shoppa lite!
Efter typ 2 timmar på h&m valde vi att även kika lite i andra butiker ;)
Härligare REA överallt ju!
500 kronor fattigare, men 2 par skor, 3 par tröjor och massor med underkläder rikare!


Jajust, så kom första snön idag också! Fyfan! jag som ville ha en gröön jul!:(
Men nu ska jag sova och ladda inför morgondagen!
puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!