Guldbröllop och hästtävling.

Igår vart det inget inlägg då jag hade fullt upp.
Jag va iaf först med och kollade och hjälpte till med löshoppningen.
Sen duschade jag och gjorde mig iordning för att åka till Kyrkan och sen åka och äta asgod middag för att vi skulle fira Marion och Ernst som firade gulbröllop! Hur söta som helst :')
Vart även relativt många ColaRom och ett antal glas vin.. + en och annan shot! haha.. 

Idag har jag ridit Chambi, och han gick huur fint som helst!
Dock måste jag göra något åt min kondition då jag va helt slut efter 10 minuter på hästryggen! :o
fml.
Efteråt åkte jag, Lisa och Merle och kollade på hästtävling :)
Sen ikväll har vi (Jag och Lisa) låtit några hästar springa fritt i ridhuset osv, och nu ska jag sätta mig och skriva en uppsats medans jag väntar på att Merle ska bli klar med spagettin! :D hihi.
puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!