Hoppet är det sista som sviker.

Idag vaknade jag 6 och visste inte om jag ville kliva upp eller ligga kvar, vilket självklart blev att ligga kvar, och efter någon timme kunde jag äntingen somna om.
Klev upp klockan 9 och gick ut och lät Mrs. B springa lite lös i ridhuset så hon fick bocka av sig lite, direkt efter longerade jag upp henne och sen red jag henne. Tog det lite lugnt idag eftersom jag höll på att ramla av igår, men på slutet gick hon väldigt bra och tuggade fint på bettet!
Sen red jag Chambi-bambi direkt, gjorde inte mycket med han idag då han va riktigt fin och mjuk idag!
Nu ska jag äta glass och kolla på HIMYM. Får se vad jag hittar på senare! puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!