Jag är glad att jag gjorde det jag gjorde, och att det blev som det blev.

Såg precis att en tagit bort mig som vän på facebook, haha. Skönt!
Jag har själv funderat på att rensa bort några ett bra tag nu, men med tanke på enas humör trodde jag saker skulle bli värre bara därför. Nu tog den steget och jag är faktiskt glad över det. Så då passade även jag på att ta bort lite folk som också är med i den här härvan jag orsakat. Jag menar, alla utom hon och jag har ju egentligen någonting med saken att göra, men dom valde bort mig, och jag lovar, jag klarar mig mycket bättre utan dom! :)
Nu känner jag verkligen att den där knuten jag haft i magen flera månader är borta, så skönt när man får något att försvinna. Nu är det bara att lägga det där bakom mig och gå vidare!
Och vet ni vad? Jag fick ett leende över mina läppar när jag såg det, jag ljublade faktiskt ut att hon tagit bort mig. Haha, jag vet att jag är töntig, men det var verkligen glädje rakt igenom.
Nu ska jag ta mitt leende och gå och duscha.



Jag mår verkligen bra nu!
Tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!