Jag gråter bara i regnet.

Hejsan!:)
Idag klev jag upp 9, alltid ett framsteg! haha..
Longerade först Ecki och sedan hängde jag lite på honom medans han gick några steg framåt i skritt, efteråt gjorde jag samma sak med Mrs. B :)
Bägge gick otroligt bra!
Och pricket över i:et va självfallet Chambar idag, han betedde sig huuur bra som helst :D
Så efter ridningen av honom så blev han lite friserad utav mig, kändes som att det behövdes!
Han såg ut som en "liten" nallebjörn! hihi.. :)
Sen har jag och Lisa varit hos sadelnmakaren och hämtat och köpt lite saker, + att vi va till IKEA och köpte lite möbler till hennes lägenhet!
Jag kommer sakna den :( Iaf nu när den är omgjort och mycket mer hemtrevlig!
Så kvällen har spenderats med att bygga ihop IKEA möbler, druckit öl och ätit pizza.
Nu är jag aastrött och ska sova, imorgon blir det ännu en låång dag!
puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!