Kall, kallare, Kajsa.

Hej, sitter just nu på mitt rum och fryser ihjäl..
jag hatar mitt rum, 1000 gånger om.. haha..
Aja, skitsamma!
Idag har jag haft en mycket trevlig dag på skolan, och efteråt blev det en ridtur på Stickan i stormen..
Haha, så underbart, att rida i bäcksvart och att hästen blir så trippig av all blåst att hon skulle kunna dra iväg vilken sekund som helst! hähä;)


Sen har jag även hämtat min systers, vad det nu är, i stan :)
Nu blir det sängen, och imorgon ska jag försöka ta mig upp tidigt, tidigt, SJUKT tidigt, för att hinna duscha innan skolan!
För på kvällen blir det mys med tjejerna i klassen,och sen efteråt blir det utgång!
SÅ JÄVLA PEPP DÅVA!, eller.? haha
puss på er:*

Jag tycker väldigt mycket om dig min fina vän, du är underbar <3



Kommentarer
Ida

Kajsaaaa <3

2011-12-04 @ 20:07:19 | http://ikarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!