Lev livet, man får bara en chans.

Jaha, så har man spenderat sin första dag på den här resan i Tyskland då!
Vädret är heelt fucked up, men människorna här är astrevliga och de flesta verkar ha saknat mig!
En, som jag varit väldigt bra vän med, va dock väldigt konstig emot mig och sa knappt hej?!
alltså whaaat?!
Aja, nu ska jag nog faktiskt gå och lägga mig och tagga till imorgon då jag ska rida :D
hihi, puss godnatt på er!
(ps. faktiskt så saknar jag redan lite av folket hemma!)
Men nu är jag galet kissnödig och måste på toa! haha, kanske helt ointressant för er, men ah, GAAH, puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!