Lördagskväll.

Mupparnas jul på Tyska.
Kan man få en mer förvirrande lördagskväll?
Lite alkohol skulle faktiskt inte sitta fel, men vad rykterna säger så bjuds det på glögg imorgon.
Ohyeah. Söndagskul istället för Lördagskul kanske?

HAHA, appropå det så måste jag bara citera Lisa, som igår med all rea i staden tillslut utbrast när vi kom upp på tredje våningen på H&M: "Nej... nu börjar jag faktiskt få lite ont i huvudet!" När hon såg att det fanns mer rea!
nu såg det inte så kul ut på min blogg, men jag som va där och fick höra det live tycker det är askul!

Nu börjar jag bli lite förvirrad av all denna Tyska, så innan min huvudvärk kommer ska jag gå och lägga mig tror jag :')



Kommentarer
Rebecca

haha knasigt :P

2011-12-17 @ 22:56:07 | http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!