Lost in you

Idag va jag först upp och kollade lite på några hästar som va på löshoppning.
Sen tog jag och Lisa och tog lite kort på hennes Sam och filmade honom då han ska säljas!
Så är det någon som är sugen på en trevlig storhäst, Blivande 3åring, blir rätt stor, Dressyrhäst med gångarter, tävlinghäst eller hobbyridning, grymt snäll häst, så slå till! ;)
Så tog vi även lite kort på Valdera, och sen har jag klippt Chambar resten av eftermiddagen/kvällen.
Så många timmar, och så många svordomar, han kunde blivit finare, men fin är han!
Dock fick han en fulare fuxfärg :( Men ändå så fin!
Sen har jag suttit och kollat på tv, nu är jag astrött och tänker alltså sova!
Godnatt ! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!