Man ska känna att man levt.

Idag hade jag som plan att rida Mrs. B och hoppa Chambar.
Mrs. B gick jättefint idag också, imorgon ska hon löshoppa och ta in lite av det hon lärt sig under veckan :)
Chambar var... lite väl het på hoppningen idag så att säga..
Redan på framridningen drog han bockningar och lite för snabb galopp och jag fick honom verkligen inte med mig idag..
Och när vi hoppade så lekte han som fan efter hindren och jag trodde efter varje språng att jag skulle flyga av. haha!
Men vi lekte lite över 1.30 hinder och gymnastikhoppade, även fast min kontroll var.. inte riktigt okej. haha!
Men på slutet gick han faktiskt helt okej och sprang inte vara iväg för mig efter hindren!


Nu ska jag kleta på mig lite smink och sen ska vi åka och äta kinamat!
puss :*


jgråoj3
galet passande bild för mig idag, och föresten, jag saknar det där håret.. Blond till Barcelona igen :)?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!