Något som startar med flodar utav tårar, behöver inte vara något negativt.

Idag va det första jag gjorde att rida Chambar, med tanke på hur han va igår trodde jag att jag skulle få ett helvete idag.. men han va faktiskt riktigt fin :) Tills en traktor åkte utanför och han stressade upp sig för det.. :)
Sen har jag suttit och spelat poker hela dagen, haha, jag + poker = win! :D
Så har jag också ridit Mrs. B idag! Red själv runt i ridhuset idag! Otroligt vad snabbt vissa hästar lär sig, även fast jag hade känslan att om jag skulle gå på lite för mycket med skänklarna, skulle jag ligga i backen.
Och tur att jag lyssnade på min magkänsla, för då gick hon så jäkla bra! :D
Imorgon är årets sista dag, och även fast det här året har varit fruktansvärt, så tror jag ändå att det kan sluta riktigt, riktigt bra! Synd bara att jag inte kommer fira nyår med mina fina vänner!
puss :*



fgwe
Le, skratta och må bra.
Jag börjar om nu, utan er, falska, töntiga as.
puss på er ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!