Packa och dygna. that's how i do it.

Haha, idag har nog varit den mest virriga dagen på länge!
Började med en slappare tyskalektion, sen blev det samtal med rektorn och mentorn ang. min utlandsresa imorgon!
Inte sådär jättepopulärt utav rektorn, men nu har hon skrivit under och jag har fått uppgifter utav mina kära lärare..
Slutade tidigare och åkte till tandläkaren där jag äntligen, efter ett helt år, fått höra att dom ska sätta in en ny tråd i underkäken pga mina groteska allergichockar på tungan utav nickeln som är i!
Tack och lov!
Sen åkte jag och mamma och handlade lite kläder till henne, och det blev även ett linne åt mig :')
Sen åkte jag till stan och träffade mycket trevligt folk, köpte en mössa och fixade lite inför resan!
Kom hem och sen dess har jag färgat håret, och försökt packa.
Men mina saker får inte plats?! SKITLIV..
Nu ska jag ägna lite mer tid åt min resväska och försöka pressa in lite mer saker! haha, känner på mig att något kommer gå riktigt fel på resan ner!:s
Allt som kunde gått fel hittils har ju redan hänt, så varför skulle inte min olycka fortsätta ;)?
Puss :*

rjgåwegjå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!