R.I.P Charles Owen.

Dagen började helt åt helvete.
Gjorde Mrs. B, som förövrigt va helt åt helvete idag, sjukt mycket på tårna och antingen va hon asseg eller så sprang hon iväg.. Inte så man vill att en häst ska vara 5 gången man sitter upp på henne!
Lämnade min hjälm i ridhuset (som jag alltid gör när jag har mer hästar att göra efter som jag behöver hjälmen på) och gick och tog bort Mrs. B, gick ut och då kom den där ruschen som brukar komma sådär mitt på dagen då alla vill komma och rida deras hästar.
Och med tanke på att jag bor här, och dom har bilen så har dom företräde på ridhuset.
Inte tänkte jag på det, så jag gick och gjorde annat under tiden.
Kom ut igen, och då va det en som hade lämnat hästen i ridhuset själv utan uppsikt och då hade den självklart tagit och lekt runt med min hjälm, så nu är den skrot.. :'(
Min älskade hjälmis..
Tog och åkte bort med sopor och hämtade havre då eftersom jag va rätt chockad över att den va trasig..
Kom tillbaka och red Chambar, som ocså va helt störd idag.
Känns verkligen inte säkert, inte för att jag red med hjälm förut på betydligt yngre hästar, men nu har jag tänkt till och vill ändå rida med hjälm, oavsett hur oskönt det är!


Nu ska jag sitta i soffan och kolla på film och tycka synd om mig själv.. puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!