River en vacker dröm.

CHA CHA BLOGGEEEN!
haha nerå, men, hej!

Igår va det känsloblandat och galet- som alltid när jag ska ut! haha...
Började iaf kvällen hos Lina med några mycket fina tjejer ifrån klassen, vi hade paketbyte och många, MÅÅNGA olika kakor!
Precis när som skulle börja kolla på Sunes Jul så gick jag för att hinna med bussen.
Kom till Alexandra vid 21.00 och tog då en dusch, sminkade mig och sedan bar det av mot O'learys!
Där träffade jag många nya och gamla vänner, så jävla kul!
Så "träffade" jag även en som jag absolut INTE ville träffa..
Usch, han förstörde min kväll något faktiskt, menmen, bor man i samma stad får jag leva med att möta på honom på en av våra enda krogar här! haha, älska östersund!

Sen blev det biltur med några snälla grabbar, så blev första sovplanen ändrad då den jag skulle sova hos hade gått och lagt sig! haha, toppen!
Så jag hängde med Crille till hans kompis och sov där :)
Snällis :')


Idag har jag inte gjort något alls, gått på stan lite med wille och några och sen har jag suttit hemma och tagit det lugnt!
Hata att jag inte är ute och festar ikväll, känns som att det blir drag den här lördagen!
puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!