Skolarbete, fml.

Godmorgon, eller.. god förmiddag!
Idag har jag hunnit med att äta frukost och sedan har jag longerat och hängt på Ecki och Mrs. B :)
Båda skötte sig asbra och jag tror nog att jag kan hoppa upp på iaf Mrs. B imorgon, kan bli en chock så jag flyger i sanden, men det kan också bli asbra så hon låter mig sitta där! spännande spännande ;)
Nu ska jag sätta mig och skriva klart min saga som måste vara klar 00.00 ikväll!
Jag har absolut ingen fantasi alls, men har faktiskt drömt inatt om vad jag kunnat skriva.. så jag har iaf sagans slut, handling och början. Rätt skönt, nu är det bara att skriva ner fanskapet!
Taggar tills ikväll då jag ska vara med och rida Chambar i ridpasset i eftermiddag!
Och jajuste... jag ska ta ett till hål i örat idag!
Så.. jag kanske borde tagga duschen först och främst! haha..
puss :*

(Om ni undrar varför jag inte lägger upp några bilder så är det för att här i Tyskland laddar bilderna fruktansvärt dåligt, och det tar seriöst 2 timmar för en bild att laddas, och det har jag inget tålamod för.. )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!