Underbara Tyskland.

Idag sov jag först till klockan 11, skippade frukosten då jag verkligen inte va hungrig..
Gick ut och hälsade på Mellanie som va här och longerade Ecki, fick genast ett uppdrag att lägga mig över honom i sadeln!
Alltså, haha, jag vet ju inte ens hur han är på longerlinan? så skulle jag hoppa upp bara sådär?:)
Han va väldigt trippig osv, men lyckades ändå ligga på han utan att han stressade upp sig någon gång, så då slutade vi rätt tidigt med honom!
Sen hälsade jag på Lisa, Svensken som är här, och så har jag gått runt med henne lite och så :)
Så har jag också hängt på mrs. B, nej, jag tänker inte kalla henne Balou, noway!
Vilket gick rätt bra, hon stegrade en gång rätt rejält, men sen gick det bra igen :)
Så red jag Chambi också, saknade häst! Men han har blivit tjock och fått päls, MYCKET päls!
trissare.. :(
Aja, så har jag och Lisa varit och kollat på hästsaker också, nu ska jag duscha och sen hoppas jag på något gott till kvällsmat ikväll!
Huuungrig!
puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!