Varför vill du riva ner mitt stängsel?

Idag sov jag till halv 11, haha, måste skärpa till mig nu!
Orkar inte vara så sen med unghästarna varje dag..
Så jag började med att rida Chambar, och sedan borstade jag Ecki och Mrs. B, då ridhuset inte var ledigt så jag kunde jobba med dem :)
Men inte långt efter blev ridhuset ledigt och jag tog med mig Lisa och longerade Ecki och hängde lite över honom, ville inte hoppa upp helt på honom idag då vädret varit hopplöst.. blåst i typ storm och det har låtit jättemycket i ridhuset..
Men han gjorde det ändå rätt bra!
Mrs. B gjorde jag efter Lunchen, även hon gick hur bra som helst!
Så fick jag en överraskning också efter lunchen när Chambar stod lös i stallet och nosade på ett brunt ponnysto!
Otroligare häst som inte bara sprungit ut genom dörren och dragit på upptäcktsfärd ;)
Sen har jag hjälp Lisa lite med hennes hästar, och vi har tvättat Ecki då vi ska klippa honom imorgon!
På Tisdag bär det av till hingstvisning med honom, och då får vi också veta om han tas ut till auktionen som är nånstans!
Så är någon sugen på att köpa en ponnyhingst? Ponnyvallack? Så bör ni iaf kolla på den här, han är underbar!


Och sen ikväll åkte vi till Donken och köpte McFlurrys ;)
Nu ska jag kolla på tv ;) puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!