Härligare söndag..?

fersf
Blev väckt klockan halv 9 då Bisse va här och skulle köra bort Akleja, gick ut, gjorde iordning hästen, lastade, hon åkte. Så nu är hon borta, för alltid...
Både skönt och mindre skönt, nu har jag ingen häst kvar att rida liksom? Men skönt att bara ha bebis jag måste ta hand om!:')
Efter det gick jag och åt frukost och gick sedan och la mig igen, sov till 12 då mamma kom och väckte mig, igen. haha, skönt.
Sen har jag suttit här och pratat lite med Emelie och Wilma, sjukt jävla aspepp till Håkan Hellström på Lördag! 6 dagar kvar! Och 5 dagar kvar till min favorit Wilma kommer hem också!
+ att det endast är 9 dagar kvar tills jag åker till Gran Canaria, så jävla underbart!
Och blir det tyskland är det inte länge kvar till det heller, och oj vad jag saknar tyskland, obeskrivligt jävla mycket!!:)

Vad händer resten av söndagen då? Vet faktiskt inte, ska nog ut och klappa lite på fölet snart. hihi:)
Så ska jag nog ta en springtur också eftersom imorgon har vi biptest, och jag är så opepp man bara kan bli på det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!