i'm wastin' everyday.

tänkte börja med att länka en låt som jag har haft på repeat hela dagen typ :) 
Gammal, men bra:')
MIKA – Happy Ending
Idag har mamii städat upp i stallet efter Akleja, tömt boxen osv. Sen när jag gick ut för att fixa till bebishesten kändes det jättekonstigt att Akleja's box var tom..:o Aja, man vänjer sig väl?:)
Eftersom hon gjorde det tog jag och städade upp i sadelkammaren! Behövligt, men nu är det snyggt iaf:D

Men jag fick ångest över att jag inte har en häst att tävla längre:o wtf, vad ska jag nu göra på helgerna? haha;)
aja, det har jag nog en lösning för, hihi :D
fefe
No hope, no love, no glory, no happy ending!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!