Just the way you are..

Har haft en skönare måndag!
okej, biptestet var riktigt jobbigt, men det varade ju bara i några minuter, resten av dagen har varit riktigt chill!:)
Synd bara att man inte gick och gymmade efter min väldigt långa skoldag, men kändes skönare med att bara köra biptestet och sen åka hem och chilla och ha mer tid till facebook <3 haha!

Aja, fick mig en promenad hemifrån Emelie iallafall då mamii hade glömt mig och åkte på rotary istället, malin på dans och min far har ju opererat knäet idag, så då var det säkrast att ta en promenad:') hihi, skönt faktiskt!
Nu blir det duschen och packa ihop lite gymsaker till imorgon, för då blir det pass med Ida och Moa! Så ska vi försöka dra med oss Emelie också, eftersom den här veckan får man gymma GRATIS på gold's gym!
Men det som är segt är att det fortfarande bara är måndag, och jag håller på att längta ihjäl mig till helgen, då jag VET att den kommer bli helt jävla underbar!<3
Nu ska jag sätta mig med en reklamläxa som vi har till imorgon, segt? javisst! men det blir nog inte så svårt, bara att ta 2 reklambilder och säga vad man tycker är bra och dåligt med dom!
Natti!:)

fewfw
Såhär kommer min Lördag se ut tillsammans med Wilma !!<3
Håkan hellström, en sån gud!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!