Lyckad Fredag!

Eftersom att jag inte bloggade igår tänkte jag slänga in ett inlägg nu på vad jag gjorde igår!:)
Jag hade först företagsekonomi - redovisning. Våran failade totalt, och jag gjorde verkligen bort mig då jag inte visste vad jag skulle prata om riktigt, men Ejja och Elin var underbara som vanligt och räddade mig ur situationen! hihi :')
Sen när jag och ida var på väg till lunchen lyckades jag ramla inomhus, och slog mitt knä rätt rejält.. Så nu är det blått och gör ont, hur kul?
Aja, efter lunchen fick vi först köra hjärt- och lungräddning på en sån där äcklig plastdocka, och efter det åkte vi till storsjöbadet och hade simning i ca 2 timmar, hur jobbigt som helst! Men fick även veta att jag ligger på ett säkert MVG i idrott! Skönt!
Sen blev det kebab med Moa och Emelie på kebab baren, sjukt gott!
Sen gick jag och Emelie på stan en stund innan vi åkte hem till Frösön och fixade iordning lite saker. På stan köpte jag 2 ringar hihi:)
Sen blev det partyy:) Lyckad kväll, ingen spårade något hemskt förutom en tönt som ville slåss? Aja, alltid ska det finnas någon sån också..!
Kvällen avslutades ungefär klockan 3 för mig och Emelie och jag tror hon va lika nöjd som jag över kvällen.
Träffade även mycket nytt roligt folk! :D

Idag har jag bara sovit, städat, åkt hem, och fixat för att Akleja åker imorgon, har sett fram emot det riktigt mycket, men känner ändå att jag kommer sakna ponnyn!
Nu ska jag ner och vara social med min familj en Lördagskväll, utgång var planerat, men allting går ju som inte enligt planerna, så det blir en lugn myskväll istället, kan funka det också!? ;)



fewflkn
ringarna jag införskaffade mig under dagen:')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!