Några bra Svenska låtar!

Här kommer en lista på några svenska låtar som jag verkligen gillar !:)
+ alla Håkan Hellström låtar, SÅKLART! ..
och självklart finns det massor med andra svenska låtar som jag tycker är värda att lyssna på!
Kändes bara jobbigt att lägga in alla länkar.. hihi!
Men dom här tycker jag iallafall är helt klart värda att lyssna på!


Simon Norrsveden – Innan du glömmer mig
Simon Norrsveden – Utan ett ord
Alexis Weak – Ser Rött
Alexis Weak – Mina Boys
Alexis Weak – Drömmare
Familjen – Det Var Jag
Parken – Jag Har Varit Vilsen, Lisa
Kent – VinterNoll2
Kent – Töntarna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!