nionde februari.

Dagen började helt okej med att Emelie kom hem och höll mig sedan sällskap på bussen till skolan.
åt frukost på skolan, eller ah, lunch!
Och sen hade vi företagsekonomi, det sög. Men slappare lektion, höhö


Sen fick jag reda på att psykologiläraren hade gjort fel när han hade satt G på mig, så jag fick mitt VG! yess!
Sen blev det gymmet med Moa, eller ah, ingen av oss hade orken eller lusten till att gymma idag, så jag sprang lite på bandet, sen lekte jag lite med magmusklerna, och annars stod vi bara och snackade med folk som va där. haha!


Sen fick jag skjuts hem av Maria! skönt, haha!
g4rtgf

How can you look at me, as if I was just another one of your deals?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!