Nya skor!

Idag började torsdagen med Info layout, rätt seg lektion, men kände ändå att man fick något gjort!
Skönare!
Sen blev det tyska, hur värt är det att gå till en 3timmars lektion när man bara går igenom saker man fick lära sig i 7an? Och sitter då bara och är inne på facebook istället för att faktiskt lära sig något?
Jag tyckte iallafall att det var riktigt onödigt, menmen, jag fick vara social med Vilhelm, så fick vi göra några steg 4 uppgifter också, rätt chill;)
Efter det gick jag, Ida, Thyra och Josefin och fikade! riktigt mysigt faktiskt:) Efter det gick jag och köpte ett par nya skor:) sjuuukt fina!
Efter det gick vi runt lite på stan och kollade på smycken osv. Sen åkte jag hem och satte mig här, och här har jag suttit resten av kvällen, underbart. eller?
Har knappt tränat under veckan ens en gång, sjukt otaggad på biptestet vi ska ha på måndag..
Men kan ju säga att jag är extremt taggad till helgen, den kommer bli underbar!

fwef
gferw
Skorna!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!