Nyss hemkommen

Kom precis hem ifrån en kort men jobbig skoldag!
Började klockan 9, hade genomgång i kanske 10 minuter, sen sprang killarna piptestet, när dom va klar körde vi tjejer (3st), jag klarade endast till nivå 7 (normal), pga min ansträngningsatsma, och hade ju dessutom ingen medicin med mig, bra tjejen! Aja, jag vet att jag kunde längre, men det är faktiskt jobbigt att springa när man inte får in någon luft, tro det eller ej! ;)
Aja, sen blev det god lunch på Plaza tillsammans med brudarna Ida och Amanda:)
Och sen kom mamii och papii och hämtade mig, hihi:)) Så nu blir det till att gå ut och göra stallet så det är klart,
fan, känns segt när man inte har någon häst man kan rida på längre när man slutar tidigt!
Vill ju riiiiida!

fefrge
bebishästen som bara än min, min och min:')<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!