orolig kväll..

Söndagen har varit längre än vanligt idag.. riktigt seg äcklig söndag faktiskt!
Kan det vara för att jag längtar så SJUKT mycket till helgen då min älskade Wilma kommer så jag får träffa henne, eller kan det vara för att vi har piptest imorgon på skolan?
Jag röstar extremt mycket på båda faktiskt!
Kommer antagligen inte kunna sova ikväll för att jag är så sjukt orolig och nervös för hur piptestet kommer gå imorgon, har 0kondition kvar, och ingen motivation till att göra det här testet, skulle vara så otroligt mycket skönare att bara vara hemma och sova den här måndagen också? men nej, inte det..

Aja, ett försök till att sova ikväll kan ju inte skada;) tyvärr är det så att inte ens katten vill hålla mig sällskap ikväll, hmm? kanske för att hon valde att sova hela natten + halva dagen hos mig igår och idag:') Sötan!
ferfwe

Nattinatti mina söta!:')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!