snöstorm...

Usch för vädret, jag är så fruktansvärt less på vintern nu.. hade hoppats på vår och supertidig sommar, men nej, istället kommer det snöstorm..?
Tur att jag har Ida som trottsar kylan och går klädd i skinnjacka på dagarna nu för tiden, då får man iallafall lite sommarkänsla! :)
Skolan har varit segare än segast idag också, så jävla less.. Glad att det bara är imorgon också, sen drar jag till Gran Canaria och ska sooola och leva livet en vecka innan jag får gå tillbaka till verkligheten igen!
Blev heller inget gym idag, då Ida inte hade någon lust för det och jag inte hade lust att gå dit själv.. haha!
töntigt, jag vet.. så det blir väl några situps eller något ikväll istället! Måste ju dessutom pussla ihop en dans tills imorgon, en uppvärmningsdans, och en konditionsdans, och dom ska dessutom ha musik med rätt takt till.. värdelöst! men måste ju göras..

Aja, när det inte blev något gym valde jag att åka hem direkt efter skolan, tog in bebishesten och nu blir det till att laga mat.. haha, usch.. när jag ska stå i köket ska man kanske inte förvänta sig det bästa när det gäller mat.. hihihi!
fewf
Jag vill ha sommar, och jag vill tillbaka till tiden så man bara kunde vara..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!