dålig uppdatering.

Ursäkta för den extremt dåliga uppdateringen.
Jag har helt enkelt för mycket att göra för att hinna med att blogga varje dag.
Hmm, förra veckan blev det riktigt mycket plugg och gymmande med flickorna!:D
Har även sovit flera nätter i staden, och där jag sover finns det dock ingen internet, hihi:)

Igår blev det bio med Emelie, samt kinamat! något gott!
Vi kollade på "Love, and other drugs" typ, jag tror den hette så, hihi, den va iaf riktigt värd! typiskt domdär kärleksfilmerna..:)
Efter åkte vi till frösön och fixade oss lite för fest;) Blev hos Tobias den här helgen, igen!
Aja, helt okej kväll, men mycket prat om gamla minnen från ängetiden, SAKNAR den så oerhört mycket!</3
fwef
Jag och emelie, dock inte helt klara:') hihi

oiuh
hahaha, skönbild, elisabeth och jag:') snygga? javisst.

Sen idag blev det till att vakna mest varannan timme från och med klockan 6?
så tog och klev upp typ 11, så vi skulle hinna till wedan och käka frukost innan Emelie skulle jobba klockan 12:)
Medan hon jobbade drog jag på gymmet och pressade lite:) Oerhört skönt!
oih
Sen blev det till att träffa ebba, thyra, sara, fanny och några andra trevliga brudar!
hihi, blev hemfärd från staden ca. 16.45, hade mer än gärna stannat i stan en kväll till, men ska ju tävla imorgon sååå det blev till att åka hem..

Ikväll blir det en tidig kväll, hihi:')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!