förlåt.

Inget bloggande igår då jag inte hann med att sitta vid datorn något alls!
Var på skolan , fick sluta ca. 1 timme tidigare, gick och pratade betyg med Elna och sen satte jag mig och Pratade med Ida i biblioteket.!
Usch, hatar att gå från MVG till VG bara för att man har en depp period?
Dra nånstans!

Aja, sen blev det till att åka hem för mamii hade sagt att jag inte fick stanna i staden under kvällen, men av en viss orsak så ändrades planerna och jag åkte in iallafall, tog med mig Emelie och firade Alexandra.
Även om firandet verkligen inte blev som det skulle så hade jag ändå en bra kväll och fick träffa mycket trevligt folk!

fwegfewd
Alex och Elinpelin;)

Nu sitter jag hemma igen och har nyss varit ute och hjälp några som ville kolla på Akleja, hon gick riktigt fint och jag hoppas att dom köper henne!

rgtew

Stan ikväll också?;) yeeesss, kanske. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!