KM på Wången.

Idag var det KM på wången, för er som inte förstår förkortningen KM (KM=Klubbmästerskap);)
Jag startade LC:1 och LB:1 med Akleja, LB:1 var på KM klassen, hästen skötte sig asbra och jag var jättenöjd över båda rundorna, men det var tydligen inte domaren?
52, 96% på LC:1 (3:a) och 55,81% på LB:1 (vilket ledde till seger), har aldrig någonsin ridit på så pass dåliga procent som 52, så det gjorde att jag var sur resten av dagen..
Dålig "förlorare"? -kanske.
Aja, vi tog hem KM klassen, så Jag och Akleja är nu Klubbmästare för 2010!!:)
km
Galoppmomentet i LB:1, hon var något trött så fick skänkla på som en galning...
2010 km
Klubbmästarna 2010, fr. v.: Linn Svedberg, Jag, Linnéa Olofsson (dock inte Klubbmästare), Sara Borg Bromée.

Får se om hon blir såld nästa helg? Hoppas faktiskt på det, fastän jag blir utan häst att rida då..
Sen blev det till att transport träna bebishesten:) Gick superbra!
Aja, nu blir det till att plugga lite på Historian om vi nu har prov imorgon? Får iaf sovmorgon, så det blir värt!
Sen blir det nog stan, och efter det gymmet med bästaste Ida, så sover jag nog hos Emelie imorgon också:')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!