Sov hos Emelie.

Började dagen med sovmorgon, skönare!
Sen gick jag ut och tog ut hästarna och fixade lite i stallet och väntade på att veterinären skulle komma till bebishest. Hon vart ca. en halvtimme försenad så det tog ett tag innan jag kunde gå och göra mig iordning för skolan..
Kom in lagom till historian, kollade på en astråkig film och sen, eftersom jag redan gjort det vi skulle göra, så satt jag och Ida och gjorde... ingenting?

Aja, efter det gick vi på gymmet och biffade på oss lite;)
Sen blev det eastern palace med en sötare Emelie, efter det drog vi till hemköp och köpte godis och hade en mysigare kväll med Las Vegas som rullade((:

Så det var min gårdag.. kunde inte blogga då hon inte har någon dator där hemma.
Nu sitter jag med Ida på skolan och gör ett arbete vi lika gärna kunde göra hemma... aja, snart blir det gymmet;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!