tjugonde Januari tvåtusenelva.

ugf

Idag blev det en riktigt slappisdag i skolan, blev inget gjort på samhället då mina tankar var på något heelt annat än plugg..
Så tänkte ta med det hem och göra det hemma ikväll. Vilket inte blivit av, såklart!
På Tyskan blev det bara lekar ungefär, rätt chill alltså!

Och sen blev det till att gå och gymma med brudarna idag också:D
Sprang ca. 30 minuter, sedan blev det lite mage och rumpa!
Så medan Ida duschade körde jag och Moa lite på vibratorgrejen, haha, rätt nice(:

Sen fick vi vandra iväg till bussen, jag, malin och Emil åkte och hälsade på Sissi och Eddie innan vi åkte hem, stora barnen har blivit:')
Sen gick jag direkt ut till stallet och drog ut och red till Nälden då Akleja mest var på humör för att busa idag..

Gick in, tänkte plugga och städa, men oj, facebook tog visst upp min tid...
nu tänker jag duscha och packa om gymväskan till imorgon:') hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!