värdelös dag.

Skitjävlavärdelösdag.

som sagt, dagen kunde inte blivit värre..
Gick ut och gick från halv 12 till kvart i 2 inatt bara för att jag blev så otroligt förbannad.

Hur kunde du? när du visste vad allt betydde för mig? och det är inte så att jag inte bara gillar dig, det är hat.


Provet gick åt helvete, tack och lov att jag iallafall har mina underbara vänner som försöker stötta mig igenom det här. Drog på gymmet efter skolan med de bästa Ida och Moa, ni är underbara<3
Körde rätt hårt där idag! Nu ska jag ut och rida så jag hinner plugga något ikväll...
snygg
En så otroligt fin Moa!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!