Det gör så ont, att nått så nära, kan vara så långt bort.

Sitter och dunkar Håkan och är allmänt glad idag! :)
Skulle kliva upp halv 10, men sömnen tog över så jag somnade om och vaknade 11 :s
Så då släppte jag och Merle ut Lucky och sedan va klockan redan halv 12 :o och halv 12 skulle jag stå klar i ridhuset med Marilyn då Heiko skulle ha tid för oss då.. och eftersom jag ändå hade missat tiden så tog jag en dusch.
Och nu sitter jag påklädd och klar, ska gå ut och ta bort alla hinder snart ifrån uteplanen så Heiko kan fixa iordning den, köra den rak och vattna osv!
Om jag har tur kör merle den rak så kan han hjälpa mig med marilyn? det va en bra idé! haha
Men nu måste jag gå ut! :) hihi,
hoppas ni får en bra dag alla! puss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!