filmkväll hos Saskia!

Idag har jag inte gjort mycket, klev upp ca 12 och kollade på dressyren från aachen, sedan gick jag ut och red Marilyn lite och direkt efter red jag Chambi, dock fick jag klänga mig upp på honom själv då jag glömt telefonen inne och Merle lyssnade inte på mig när jag ropade efter henne!
men ingen skada skedd, han gick även asbra! :D
lika så Marilyn, sedan kollade vi finalen i hästhoppning i aachen och sen drog vi till saskia och kollade på harry potter del 1, och tack vare Merle och Maurice så visste jag redan allt vad som hände, och inte nog med det så satt dom även och berättade allt i hela filmen, skitkul. verkligen.
Och när jag kom hem så möttes jag av först en fet spindel i mitt rum, och när den va död och nerspolad så såg jag en till, lite mindre, men fortfarande sjukt stor.
Nu ska jag lägga mig och kolla på ännu en film efter en sådan dramatisk och händelserik kväll.
puss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!