Hur Kvalitéts var.

Jag red ju Kvalitéts med min fina, fina Marilyn!
Jag va faktiskt inte såå nervös, knappt nånting alls faktiskt, det va så många att vänta på, så det tog liksom för länge så man blev mer uttråkad än nervös faktiskt!
Så är det att vara sista ponny.. haha ;)
Först löshoppade vi henne, sen stod hon i boxen lite, sen blev det dags för min ridning, efteråt visste jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen, men jag visste att den främmande ryttaren nångång skulle hoppa upp.. och jag väntade, och väntade, och väntade. Och efter jag stått där i kanske 30 minuter så sa vi till och då prövade dom Marilyn som gick hur bra som helst! :D så stolt! :')

  • Resultat:
  • Löshoppning: 9.0
  • Skritt: 7.0
  • Trav: 7.5
  • Galopp: 7.5
  • Främmande ryttare: 8.0


  • Sammanlagt: 7.95
Och med dom poängen åkte vi därifrån som tredje bästa ponny!
Så jävla kul!!
Och för att ha en ponny som endast varit under sadel max 3 veckor och vinna över så många andra som varit ridna så mycket längre gjorde verkligen att jag fick en mer underbar känsla som ryttare! :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!