Ingen vanlig söndag!

Töntig rubrik, jag vet, men kom inte på något att skriva, trött, fantasilös osvosv!


Tänkte börja med att berätta att fotbollen idag! Så jävla bäst! Så nästa spel kommer spelas emot Japan, och dom kommer vi förhoppningsvis vinna emot, och då kommer vi få spela (antagligen) mot Usa, igen! och sen vinner vi hela skiten, eller vad säger ni? ;)
Känns som att alltid när jag är i Tyskland får jag stenkoll på fotboll och andra sporter som jag inte intresserar mig för så mycket i Sverige!


Idag har jag varit i Engter och hjälpt till på tävlingarna där, hela dagen!
Eller ja, eftermiddagen iaf!
Jag älskar tysklands tävlingar och hur dom arrangerar dom! något jag självklart ska försöka ta med mig hem till min kära ridklubb i Sverige!
Om något kommer hända med mina idéer jag får härifrån är ju en annan sak, men jag tänker iaf komma med förslag! :')
Och efter det blev vi hembjudna på middag till Saskia's familj!
Riktigt trevliga och jag blir bara mer och mer förälskad i detta underbara land!, go tyskland liksom!

Nu ska jag sova, imorgon måste jag kliva upp tidigt och sätta igång mina hästar igen! puss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!