jag älskar mitt liv, precis som det är!

Jag vill bara berätta att jag verkligen älskar mitt liv, jag lever rätt fritt och gör lite som jag vill.
Jag har många helt underbara vänner och jag älskar min familj!


Nu har jag fått en förfrågan om jag vill åka till Californien och jobba minst 3 månader!
Man får tillgång till bil, fickpengar, man får rida hela dagarna, och även åka på tävlingar!
Jag menar, vem skulle inte ta chansen?
Dock jag har min skola som står liiite i vägen, men vad som är grymt, är att jag kommer alltid ha möjligheten till det! Så jag måste inte ta det nu, och heller inte om 3 år, jag kan komma dit om 5 år om det är så! underbart! :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!