rubrikhelveteeen.

Kommer aldrig på en bra rubrik att skriva, helt värdelöst!
Tänkte föresten skriva ett inlägg om vad som rör sig i mitt huvud just nu, men kom på att då kommer ett till lååångt inlägg, och det orkar jag inte..
så jag gör såhär:


jpojåStanna eller åka hem?

jpojå hur jag ska lägga upp morgondagen?



jpojå om jag ska måla naglarna eller inte den här veckan?

jpojå Om jag kommer hinna rida till Marilyn till stovisningen om ca. 4 veckor?

jpojå Om 20 dagar och 1,5 timme blir jag 18!

Och det bästa av allt, jag tänker inte alls på killar och sånt när jag är här nere, får så himla mycket mindre problem, livet blir så fruktansvärt enkelt och skönt när jag bor här :)
Och bara det, borde räcka för att övertyga mig om att stanna?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!