Stanna, eller åka hem? så svårt!

Jag håller på att bli galen tror jag!
Kan verkligen inte bestämma om jag vill stanna och fira min födelsedag här, eller om jag vill åka hem, träffa mina vänner och spendera lite av sommaren hemma också!


Idag vaknade jag inte förens klockan 12, tog en låång dusch och sedan åt jag lunch till frukost, haha :)
Så skönt att få sova ut när man varit tvungen att kliva upp så tidigt hela helgen!
Och nu när jag inte ska rida Corenna idag och imorgon, så kan jag lika gärna sova!
Efter lunchen gick jag ut och longerade Chambar, gick riktigt bra idag, tror det va bra att han fick 2 dagars paus, imorgon ska jag nog rida honom för första gången! Så himla pepp!
Han är så fin, men jag är säker på att han kommer bocka sönder och jag kommer ramla av, så lika bra att ta på mig hjälmen, right? :)
Sedan gick jag upp till mig och spelade lite tetris på facebook, haha, är helt besatt utav spelet! Spelar det alltid.. haha :)


När Merle kom hem gick hon upp till mig och så satt vi och pratade om allt och ingenting, jag berättade då att det är ungefär 60% att jag åker hem, och 40% att jag stannar, saknar faktiskt mina vänner riktigt mycket! Och det hade hon så svårt att förstå, hon vill verkligen att jag stannar, så söt!
Efteråt kom Maurice och Saskia och hälsade på oss, haha, så kollade vi 3 på när Merle red Nadir, han är så fin!
Sedan longerade jag Marilyn lite, och när Heiko kom så gjorde vi som alltid..
ställde upp henne mot väggen, jag hängde lite, han gick en runda osvosv, och hon är så lugn, så Heiko tyckte även jag skulle sätta mig i sadeln idag, det va redan mer eller mindre planerat, så jag hade hjälmen på!
Upp i sadeln är ju aldrig några problem för mig, och sitta där är ju heller inga problem, men att komma ner? haha, när man måste ta det så himla försiktigt och så, men det gick faktiskt så fruktansvärt bra!
Så jag fick hoppa upp i sadeln igen, så ledde han mig 2 varv runt ridhuset och det va verkligen inga problem.
Så jävla kul, mina ben skakar fortfarande efter det, va så jävla glad att äntligen sitta på henne!
Sen har jag faktiskt inte gjort något mer, Maurice och Saskia har åkt hem och jag, Merle och Heiko sitter och kollar på tv och väntar på att nån ska komma på någon bra idé på mat, haha, alla är superhungriga.

Det känns som att man blir mer matglad när man rider? haha, jag kan verkligen äta hur mycket som helst när jag är här! Sick.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!