surisdag.

Idag vaknade jag av klockan halv 9 och va förbannat sur, så slängde telefonen i golvet och somnade om..
haha, verkligen fel dag att vakna upp på, helt och hållet!
sedan vaknade jag upp igen vid 11, med en lucky sovandes intill mitt huvud, då vart jag på betydligt gladare humör.
han är så otroligt söt, och får mig alltid på lite bättre humör! :')
När jag kom ut va jag sur igen, och gick och gjorde iordning Marilyn som första häst, då hon och jag funkar så himla bra tillsammans!
När jag longerade henne kom Heiko och frågade varför jag va så sur idag, jag hade inte sagt ett ord till någon förens han frågade det, och han fick inte mycket till svar då heller.
Jag galopperade Marilyn för första gången idag föresten, så jävla underbar "ponny" (1.53).
Efteråt red jag Corena, även hon funkade rätt bra, fick rida ihop henne rätt ordentligt då hon bara ville springa iväg, men Heiko tyckte jag löste det på ett väldigt bra sätt.
Sen va det lunch och efter lunchen kollade vi på lite ridsport på teven. Kollade tills Rolf Göran Bengtsson nollade första rundan, sen gick jag och longerade upp Chambar, Heiko kom i lagom tid och kastade upp mig på hästryggen! Jävlar vad fint Chambar gick idag, helvete! Fränare häst kommer jag nog inte få rida många fler gånger, sånt jävla benlyft i galoppen!
Sen kom hovslagaren och fixade skorna på Chambi, och sen har vi sopat HELA gården..
Och nu tänker jag sova, och sova, och sova.
Lucky sover här ikväll också, och hoppas på att han inte väcker mig för tidigt imorgonbitti, det har jag tyvärr ingen större lust för!
puss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!