Tävlingshelg = lite uppdatering men långa inlägg, sorry!

Datorn varnar med batteriet, så jag skriver lite snabbt nu!


Idag började jag dagen med att rida Corenna, hon gick skitdåligt och jag va verkligen inte på humör med en sån häst idag.. Hela min kropp gör ont, jag har nackspärr och blåmärken på h.sidan av ryggen.
Haha, ursäkta, men va bara tvungen att klaga lite..
Sen åkte vi till Engter på tävling och hängde där heeela dagen, sen ringde mamma så pratade vi lite.
Jag fyller väldigt snart 18, jag är inte bara liiite pepp!
Och eftersom min kropp säger ifrån tänkte jag inte rida något mer, men jag tror jag går ut och rider Valdera ändå! Jag skiter i Chambi och Marilyn idag, då jag inte orkar med unga, spänstiga hästar en dag som denna!
puss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!