Ursäkta för dålig uppdatering i helgen!

Jag har inte uppdaterat något alls i helgen pga att jag hade för mycket att göra.
Hade ingen större lust heller faktiskt, har så mycket att tänka på just nu, så kände inte att sätta mig ner och skriva.. :)
Det var tävling för Merle på lördagen på morgonen, och senare på dagen tävling för Heiko, ingen blev placerad.
Och på Söndagen var det först tävling för Merle  (igen) på morgonen, 2a i A* och 6.0 i A2 (Dressyr), och senare på dagen var det Heiko som red, kom 5a med Valdi, M2! Riktigt kul att båda blev placerade.


Och vet ni vad? I tyskland får man en summa pengar när man är placerad 5a och uppåt! Bra va? Och desto fler starter och desto svårare, ju mer pengar får man! Jag tycker det är asbra, då det faktiskt är rätt dyrt att åka iväg på tävlingar osv!
Så var även Moritz här i helgen, för han ville ju "se Svensken", haha, alltid lika kul när han är här!
Han är så fuktansvärt taskig och uppkäftig, så tillslut blir det faktiskt kul! haha, han åkte iaf hem i söndags kväll igen!

Så har min helg sett ut, hur har eran helg sett ut? :)
Bilder ifrån helgen kommer komma, jag vet bara inte när, jag är ju inte så bra med att lägga ut bilder när man måste vänta en kvart på varje bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!