Välkommen till jorden!

Red inget mer, hann inte då Heiko kom och sa att Magic började sin fölning precis när jag skulle till att börja borsta Valdera. Så jag gick dit och kollade på fölningen!
Mitt livs andra fölning jag är med och ser! Så himla underbart att vara med när ett litet föl kommer till jorden!
Det blev ett litet hingstföl, brun med stjän, snopp och 2 vita bakben!
(och för er som inte har något med hästar att göra, så är snopp en teckning hästarna har på mulen, en vit punkt liksom).
Kom till världen klockan 21:23 ungefär och sen dess har jag och Merle suttit där och kollat så allt gått bra, tills ungefär 00:03 eller något i den stilen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!